28. Jugoslovenski pozorišni festival zatvoren je predstavom Ateljea 212 „Otac „,po tekstu Florijana Zelera u režiji Paola Mađelija.
Drugi deo Zelerove dramske trilogije („Majka“, „Otac“ i „Sin“) je tragikomična porodična priča fokusirana na ostarelog oca koji se bori sa demencijom.
Šeste večeri 28. Jugoslovenskog pozorišnog festivala Bez prevoda Crnogorsko narodno pozorište iz Podgorice izvelo je Kamijev komad “Nesporazum” u režiji Damjana Pejanovića.
Posle savremene opere „Deca“ kojom je otvoren 28. JPF „Bez prevoda“ Narodno pozorište Beograd u takmičarskom programu izvelo je komad po romanu Slobodana Selenića „Očevi i oci“ u režiji Veljka Mićunovića i dramatizaciji Kate Đarmati.
Četvrte festivalske večeri publika u Užicu gledala je Čehovljevog “Ivanova” u režiji Paola Mađelija I izvođenju ansambla Narodnog pozorišta Sarajevo.
Komad “Ivanov” domaća publika je gledala 2017. u izvođenju NP Beograd i dobro pamti postavku u kojoj je deo publike na sceni zajedno sa glumcima predvođenim Nikolom Ristanovskim. To je komad kojim počinje zlatno doba pisanja Čehova, jer otvara veliko pitanje kojim će se baviti čitav 20. vek - šta je to suština čoveka, ocenjeno je na razgovorima nakon predstave.
Treće festivalske večeri Gradsko dramsko kazalište Gavella iz Zagreba izvelo je predstavu Naš razred Tadeuša Slobođaneka u režiji Jasmina Novljakovića.
„Naš razred“ je istinita priča o građanima mesta Jedvabne u Poljskoj koji su jula 1941. pomogli ubijanju 1.600 sugrađana Jevreja i uselili se u njihove kuće. Slobođanek dramu počinje 1925.