Dokle pogled seže
Ivanov
Moja fabrika
07 nov

Izašao je BILTEN br.3 XXIV Jugoslovenskog pozorišnog festivala. Bilten se može prelistati ili preuzeti.

07 nov

Pozorište zahteva ozbiljnu posvećenost, disciplinu, mnogo odricanja, a to znači svakodnevne probe. Zato je svima, a posebno mladim glumcima, sve teže, kaže Marko Janketić

07 nov

Druge festivalske večeri užička publika imala je priliku da gleda predstavu „Lorencačo“ JDP-a, za koju kritika između ostalog kaže da su u njoj angažovani trenutno najtraženiji domaći glumci. A jedan od njih je i Milan Marić, koji je do sada imao tri uloge na JPF-u u predstavama: "Zoran ĐinĐić"(2012),  "Priča o Vojniku"(2016) i "Zašto je poludeo gospodin R?" (2018).

07 nov

Ocrtati zlo, dati njegov umetnički izraz, to znači istovremeno razobličiti ga, jer istinit odraz, a svaki umetnički rad takav mora da bude, po samom svom svojstvu umetničkoga, može zlo samo da razobliči. Gušiti zlo ćutanjem ili crno-belim deklaracijama, što je isto, znači zataškavati ga, dozvoliti mu da latentno traje, ubija i čeka trenutak mraka kada bi moglo da se nametne” - citirao je reditelj Boris Liješevć književnika Aleksandra Tišmu u intervjuu za BIlten br.3  XXIV Jugoslovenskog pozorišnog festivala.

07 nov

Predstava “Lorencačo” Alfreda de Misea u režiji Borisa Liješevića ostaće u pamćenju po neobičnoj situaciji kada je izbrisana linija koja razdvaja pozornicu od publike.

07 nov


Druge festivalske večeri publika u Užicu videla jekomad "Lorencačo" Alfreda de Misea, u režiji Borisa Liješevića i izvođenju Jugoslovenskog dramskog pozorišta iz Beograda. Publika je dala višu ocenu nego predstavi "Nečista krv", a ovo izvođenje će se pamtiti i po sceni koja je izbrisala liniju između pozornice i publike.